ADV
ADV

الاثنين، 11 نوفمبر 2013

بالفيديو: ضحك الراقصة صافيناز على معاكسة مذيع الفراعين

ADV


غازل مذيع قناة الفراعين الراقصة الإستعراضية المثيرة للجدل عالهوا مباشرة بعبارات عفيفة .

وخلال الحوار قالت صافيناز : أول حاجة أنا بحب دينا أوي وطبعاً مفيش واحدة هتاخد مكان دينا لأن دينا فنانة كبيرة ومش كل الناس تقدر تاخد مكان الآخر بسهولة، هي حلوة وأنا بحبها ولا أحب أن يتكلم أحد في موضوع أنني أخذت مكان".

وأضافت خلال ظهورها مع والدتها في برنامج "الوسط الفني" على قناة الفراعين:" تفتكر إن في واحدة ممكن تأخذ مكان سامية جمال أو سهير زكي أو فيفي عبده، دينا ما زالت موجودة وأحب مشاهدتها وبدون تمثيل أنا من زمان أحب دينا، فلديها حركات لا يستطيع أحد فعلها ومش ممكن أنا كمان أعملها".

Advertisements
ADV
ADV
رسالة أحدث رسالة اقدم الصفحة الرئيسية
تعليقات الفيس بوك
0 تعليقات الموقع

0 تعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More